Sâmbătă a fost o ploaie-chiciură-burniță-ceva și-un vântuleț de-ți intra în toate oasele, mai ales dacă mergeai mult pe-afară. Și am avut de mers că nu puteam rata întâlnirea de la Digital Parents Talks 11, organizată de Parenting PR aka Ana și Lavinia. Dacă nu le știți pe cele două, nu-i nimic, dar vă spun atât! Sunt două fete tare faine, care vor să ne facă pe noi bloggerii să comunicăm mai bine cu voi, publicul nostru.
De data asta nu a mai fost vorba despre scris, ci despre ceva mai profund. Despre noi înșine. Știți și voi că dacă noi nu suntem bine cu persoana noastră nu avem cum să vă transmitem niște chestii care să vă facă să vă simțiți bine.
Prima invitată a fost actrița Ioana Ginghină Papadopol. E o persoană care te face să te simți bine imediat cum o vezi. Zâmbește tot timpul și transmite o stare de bine că nici nu mai era nevoie să ne mai spună ceva ca să ne facă să uităm pe frigul prin care am venit. Dar a făcut, că doar de-aia venise acolo. Ne-a antrenat în niște jocuri care ne-au făcut să fim cu adevărat prezenți acolo, să uităm că am lăsat rufe nespălate acasă, că avem deadline-uri la articole, că e contul din bancă un pic cam gol.
Nu vă spun despre jocuri, dar vă spun ce-am reținut. Că mulți dintre noi nu avem probleme, că ni le închipuim sau facem.
”Toți spunem: am o problemă la serviciu, am o problemă că n-am cu cine să las copilul, am probleme acasă că trebuie să calc, să spăl. Dar înainte de a spune că sunt probleme, gândeș-te că la un moment dat te-ai rugat să ai o casă, un serviciu, un soț, un copil. De ce au devenit ele probleme? Fac parte din viață! Bolile sunt o problemă, o indundație e o problemă”
Ioana Ginghină
Și aș mai completa eu, totul are o rezolvare mai bună sau mai proastă, doar moartea e ireversibilă.
Așa încărcați de energie am ajuns la pauza în care ne-am delectat cu ce ne-au pregătit cei de la Lidl care sunt sponsorii tuturor evenimentelor din seria Digital Parents Talks de anul acesta și am aruncat o privire și-n sacoșicile pregătite de cei de la Secom.
După pauză, a venit Laura Dragomir, consultant în comunicare. Nu am reușit să stau până la final pentru că la ora 3 trebuia să ajung la ora de oratorie a Amaliei, dar am reținut așa:
- Trebuie să ne facem constant un upgrade
- La fiecare 4 ani să schimbăm ceva major în cariera noastră—jobul, funcția, să facem un curs major, gen MBA.
De aici eu am plecat, dar sunt convinsă că am pierdut multe lucruri interesante.
Poate meditați și voi la ele, mai ales la ce-a spus Ioana pentru că eu cred că este important să găsim un lucru bun sau măcar ceva de învățat în tot ce ni se întâmplă.
Tu ce părere ai?