O prietenă a vrut să meargă în Bulgaria la ski. Ea, soțul, fetița de aproape 3 ani și socrii. Și s-au dus la târgul de turism, s-au oprit la standul TUI și au cerut o ofertă pentru Bansko. Domnișoara de la stand le-a prezentat mai multe oferte, printre care și pe cea de la St. Ivan, cu spa și transport gratuit către pârtie. Prețul bun, poze frumoase, rezervare făcută. Ce a uitat domnișoara de la agenție să precizeze este că în Bansko sunt două hoteluri St. Ivan: St. Ivan Rilski Apartaments Hotel și St. Ivan Ski Apartaments. Primul de patru stele, cu spa și tot ce le prezentase ea, al doilea de 3 stele fara nimic. Evident că rezervarea a făcut-o pentru cel de-al doilea, dar asta au aflat prietenii mei doar când au ajuns acolo. Transportul la pârtie nefiind gratuit, au plătit parcarea din buzunarul lor, dar au zis că, asta e, să nu se mai enerveze dacă tot au ajuns până acolo.
Credeați că asta-i tot? Nuuu, ce-i mai grav acum urmează. În ultima seară de cazare, pe la ora 11, când se pregăteau de culcare, niște zgomote puternice s-au auzit de sus și mai apoi niște pârâituri din tavan. Prietena mea a crezut că e cutremur și, cu copilul în brațe, s-a pus sub tocul ușii. Până să ajungă acolo, bucăți de rigips au căzut pe ea și au rănit-o. A reușit totuși să protejeze copilul. După ce tavanul a teminat de căzut, au sunat la recepție și managera le-a sugerat să vorbească cu cel de la securitate. De ce, nu știu. Poate să amendeze tavanul că n-a stat la locul lui. Au primit banii înapoi pentru sejurul lor și, dacă voiau mai mult, trebuiau să semneze un contract cum că nu vor povesti nimănui ce s-a întâmplat. Evident că nu au acceptat așa ceva. În rest, reprezentanții hotelului s-au spălat pe mâini, n-au văzut, n-au auzit nimic. Nu contează că poate copilul și chiar și adulții a rămas cu traume psihice, nuu..Era important să nu mai spună nimic nimănui. Să mai ajungă acolo și alții cărora să le cadă tavanul în cap.
Hotelul nu este construit acum 1000 de ani, a fost renovat în 2009, numai că treaba a fost făcută prost. Rigipsul ăla care a căzut acoperea niște bârne de lemn, care au fost de fapt tavanul inițial. Nu exista un plafon în adevăratul sens al cuvântului.
Recenziile de pe internet nu sunt proaste. Și atunci, stai și te întrebi dacă atunci când faci rezervare undeva, trebuie să ceri si actele de construcție…
Ajunși în țară, i-au contactat pe cei de la TUI care nici ei nu au nicio responsabilitate. Le-au promis ca le returneaza banii de parcare (72 euro), admițând în felul acesta că i-au păcălit și cam atât. Banii încă nu i-au primit. Practic, consideră că nu e vina lor că nu știu ce fel de hoteluri au în portofoliu.
Tu ce părere ai?